هر آنچه که باید در مورد یونان بدانید .قسمت 5.
نوشته شده توسط : saheleaftab12

 

هر آنچه که باید در مورد یونان بدانید

دیدنی های یونان

بی شک آکروپولیس آتن دیدنی ترین  منطقه تاریخی در یونان است که به راحتی می توان عظمت و بزرگی تاریخ این کشور را در این منطقه حس کرد . مناظر باشکو و حیرت انگیز و بناهای تاریخی  زیادی در این مکان وجود دارد و در همه ایام سال گردشگران زیادی را به خود فرا می خواند .عاشقان تاریخ ، تمدن و هنر و زیبایی غیر ممکن است این مکان را ببینند و متحیر و غرق در لذت نشوند .

سواحل زیبا و جزایر منحصر به فرد یونان را هم از یاد نبرید . جزایری مخصوص  عاشقان و زوج های رومانتیک (مانند سانتورینی) .آب های آبی با سواحل رنگ بندی شده در همه مناطق این جزایر که هر کدام در نوع خود بی بدلیل و زیبا هستند . این جزایر آنقدر زیبا و پرطرفدار هستند که به سادگی در فصل های گرم سال نتوانید به آنجا بروید بنابر این باید از قبل برای ورود به این جزایر رزرو کرده باشید .

همچنین در فصل تابستان  فستیوال هلنیک را حتما شرکت کنید . در این فستیوال تئاتر ها و کنسرت های زیادی بر پا می شود . هدف از برپایی این فستیوال یادآوری ایام گذشته در یونان و افتخار به این دوران می باشد. یونانی ها به شکل عجیبی برای گذشته خود احترام قائل هستند و پاس می دارند . پس بهتر است در هنگام صحبت کردن در خصوص فرهنگ و تمدن یونان در این فستیوال مراقب باشید .

صخره های متئورا نیز بسیار جالب و دیدنی هستند . در این محل تعدادی بی شماری عبادتگاه ساخته شده است که در حال حاضر تنها 6 تا از این عبادتگاه ها بر پا هستند  .  برای گرفتن حمام آفتاب هم جایی بهتر از جزیره کورفو پیدا نمی کنید . این جزیره هم آفتاب دلپذیری دارد و هم مناظر طبیعی و بکر فوق العاده ای دارد  که گردشگران زیادی را به خود مجذوب می کند .  شهر دلفی یونان هم پر است از جاذبه های تاریخی و دیدنی که از جمله آن می توان به عبادتگاه  آپولو اشاره نمود که بسیار مشهور است .

کوه مذهبی یونانی ها را هم باید دید . کوه المپوس بسیار زیبا است و  بی شک لذت زیادی برای شما کوه پیمایی در این کوه به همراه خواهد داشت . علاقمندان به پیاده روی هم بهتر است  به پارک ملی ساماریا گرجبروید بروید و ساعت ها در این پارک پیاده روی کرده و از مناظر بکر آن لذت ببرند .

هراکلیون  موزه باستان شناسی مشهور یونان را هم حتما در برنامه بازدید خود قرار دهید . این موزه در جزیره کرت واقع شده و تمامی آثار آن مربوط به قرن های گذشته و دور یونان بوده و بسیار مهیج است .

سفر به یونان قطعا تجربه ای بی نظیر برای علاقمندان به مسافرت اروپایی می باشد. این کشور هم مزایای سایر کشور های اروپایی را دارد و حتی افرادی که بتوانند در این کشور اقامت دریافت نماید می توانند به تمامی نقاط اروپا به راحترین شکل رفت و آمد نماید و لذت زندگی در اروپا  را تجربه کنند .

برای مطالعه ادامه مطلب سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: